Er du vår nye HR-medarbeider?

Råde Graveservice er en bedrift i sterk vekst, og i den forbindelse ønsker vi å styrke organisasjonen ytterligere. Vi ønsker å være en attraktiv arbeidsplass hvor medarbeiderne trives og utvikler seg. Nå ønsker vi å styrke teamet vårt med en dyktig HR-medarbeider. Vi ser etter deg som har god faglig kunnskap og sterke mellommenneskelige ferdigheter.

Arbeidsoppgaver

  • Arbeide for gode medarbeiderrelasjoner og et godt arbeidsmiljø
  • Sikre overholdelse av arbeidsrettslige lover og forskrifter (AML)
  • Bidra til strategisk planlegging og organisatoriske endringer
  • Støtte HR-leder og ledelse i endringsprosesser
  • Koordinere rekruttering og ansettelser
  • Oppfølging av nyansatte
  • Planlegge, koordinere og evaluere opplærings- og utviklingsprogrammer i samarbeid med HR
  • leder
  • Utvikle og oppdatere personalhåndboken og andre reglementer i samarbeid med HR-leder
  • Bistå med fravær, sykefravær og permisjoner
  • Gjennomføre medarbeiderundersøkelser
  • Oppfølging av lærlinger, utplasseringer og sommerhjelper
  • Ansvar for de ansattes kompetansebevis og sertifikater


Personlige egenskaper

  • Du er empatisk, skaper trygghet og får raskt tillit i møte med nye mennesker.
  • Du har gode ferdigheter innen konflikthåndtering.
  • Evne til å håndtere sensitiv informasjon med diskresjon.
  • Du jobber selvstendig og målrettet.
  • Evne til å tilpasse seg endringer i arbeidsmiljøet
  • Du er løsningsorientert i møte med nye utfordringer.
  • Du jobber strukturert, planmessig og tar initiativ til forbedring av systemer og arbeidsformer.


Kompetanse

  • Høyere utdannelse innen HR
  • Relevant arbeidserfaring innen HR eller tilsvarende arbeidsområde
  • Kjennskap til arbeidsrett, HMS og personvernlovgivning
  • Erfaring med rekruttering og programmer for kompetanseutvikling
  • Erfaring med HR programvare og systemer (HRIS)
  • Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsferdigheter på norsk og engelsk


Vi kan tilby

  • Bli en del av et arbeidsmiljø som legger til rette for samarbeid og trivsel. Vi ønsker at folk skal glede seg til å gå på jobb i Råde Graveservice!
  • Personlig vekst og kompetanseutvikling er et satsingsområde som vil bli prioritert i årene som kommer.
  • Vi tilbyr en velorganisert og trygg arbeidsplass hvor struktur og orden er en selvfølge.
  • Vi verdsetter medarbeiderne våre og tilbyr konkurransedyktige lønnsbetingelser.
  • Konkurransedyktige betingelser med gode pensjons- og forsikringsordninger.
  • Vi tilbyr telefon-ordning.


Arbeidssted: 
Mosseveien 112, 1580 Rygge
Frist: 12.08.24
Ansettelsesform: Fast

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson: HR-leder Trine Andersen Johannessen
Mobil: 977 59 608

Om arbeidsgiveren

Råde Graveservice AS driver entreprenørvirksomhet i Østfold og Follo, og vi har sentral godkjenning innen en rekke funksjoner og godkjenningsområder. Bedriften ble etablert i 1957, og vi har i dag 116 dyktige ansatte som daglig gjennomfører interessante og utfordrende prosjekter. I tillegg til anleggsvirksomhet har vi en egen avdeling, Råde Graveservice Anleggsgartner, som utfører utomhus-prosjekter. Onsøy Pukkverk i Fredrikstad produserer og selger en rekke ulike steinprodukter, og vi drifter flere massedeponier. Vi har flere eiendomsprosjekter og utvikler nå blant annet et større boligområde ved Krogstadfjorden i Råde kommune. Vi har eget kontor, lager og verksted i Råde. Vi har en god ordrereserve, og mange spennende prosjekter i gang.

Se Finn-annonse her.